O mnie

Temperatura: 22.0°C

Maraton Jastrzębi Łaskich + dojazdówka

Niedziela, 9 czerwca 2013 · dodano: 09.06.2013

Po siódmej lekkim tempem do Łasku (31km).
Na szczęście było już ciepło i sucho.
Na miejscu odbieram numeru i "pakiet startowy".
Mam podejrzenia, że w tym roku to organizatorzy mają jakąś nową konkurencję - jaki najmniejszy pakiet da się zrobić za 65zł (były dwa batoniki i kilka ulotek).
Startuję 9:30, grupa od razu się przetasowuje i zostajemy w piątkę na szosach.
Jak się okazało 4 osoby miały podobne tempo dodatkowo mieliśmy w grupie jednego pistoleta (i nie byłem to ja) który strasznie szarpał.
Tempo cały czas w okolicach 40km/h.
Nikt nas nie dogania, my za to kasujemy kilka grup jadących na mega.
Finiszuję 4 z grupy o szerokość opony, a mój końcowy rezultat 27 w kategorii open i 7 w M3s .(z GPSa wychodzi 38km/h 71.5km)
Później lajtowy powrót do Łodzi.

Gość | 18:27 poniedziałek, 10 czerwca 2013 | linkuj motocykliści jechali za darmo nikt im na paliwo nie musiał dawać. mieli dobry gest
adlee
| 08:01 poniedziałek, 10 czerwca 2013 | linkuj Jakby było dwóch takich pistoletów to by rozerwali naszą piatkę.
A do pakietu to jakiś sponsor mógłby coś wrzucić. W zeszłym roku były bidony.

Tak czy inaczej, dzięki Bartek za te szybkie zmiany, bo w obecnym stanie to mocno musiałem walczyć ze sobą.

PS. Średnia którą oficjalnie podają to jakaś pomyłka... wg mnie to 3,5km brakło na dystansie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piewa