O mnie

Temperatura: 15.0°C

Ustawka Kasztany dywizja B

Sobota, 15 września 2012 · dodano: 15.09.2012

3 dojechana do końca ustawka :-)
Początek nerwowy. Na Strykowskiej crash przede mną i 3 osoby leżały.
Szczęście, że udało mi się ominąć choć było blisko.
Całą trasę jechałem uważnie i starałem się trzymać z przodu grupy.
Wszystko szło zgodnie z planem i podjazdy przed Brzezinami przeskoczyłem na luzie osłonięty przez innych kolarzy przed silnym wiatrem.
Na trasie z Tadzina przed samym skrętem na Lipkę dałem się podpuścić i ścigałem uciekiniera, przez co trochę się zagotowałem.
Za Sierżnią kryzys i odpadam...
W tym momencie widzę w grupie 100m przede mną, że jest kraksa i ktoś leży.
Grupa trochę zwalnia a przede mnie wjeżdża Opel Meriva za którym się elegancko ustawiam i w kilkadziesiąt sekund odpoczywam i dociągam do grupy.
Przed samym finiszem znów wdaję się w pościg za uciekinierem i znów za wcześnie.
Finiszująca grupa mnie objeżdża, a ja spokojnie dojeżdżam do kreski przed panem Trenerem.
Kilka minut później odnajduje się Marcin, który znów gdzieś się zapodział na podjazdach.

W powrotnej drodze przeglądam jeszcze festyn przy okazji Tour de Kalonka i dalej
wracam przez działkę Mareczka w Nowosolnej z pełnym bidonem borówek.